pátek 7. října 2011

Běhání dává životu pravidelnost a řád

V poslední době jsem přečetl spoustu knížek o životě zajímavých lidí. A víte co - vždycky, když něco důležitého řešili, když se něco významného nepovedlo tak hledali nějaký řád v životě. A spousta z nich se obrátila ke sportu (vždycky individuálnímu) a začali pravidelně běhat nebo plavat (npř. zakladatel www.affinitylabs.com, který svoje úsilí popisuje v knížce The Intelligent Entrepreneur).

Pak jsem si v posledním čísle behej.com přečetl rozhovor s Janem Třískou a to mě opět potvrdilo, že běhání je hlavně o pravidelnosti. A když se naučíte pravidelnosti v tréninku, v okamžiku kdy přestanete tak vám běh začne strašně chybět.

Takže hodně štěstí při překonávání počáteční motivace a Viel Gluck v Mnichově v neděli :)


1 komentář:

Jeff řekl(a)...

Ano,i v okamžiku, kdy už není, co řešit a jde jen o to, přežít v té realitě, jaká právě je, je běh úžasný způsob psychohygieny. Přemlouvám stárnoucí tělo, aby mne nezradilo a tuto očistu ducha mi nějakým podlým podrazem neznemožnilo.

V Mnichově bylo dobře.