středa 21. srpna 2013

Tak jsem se opět rozhoupal k dalšímu závodu. Trvalo to trochu déle, než jsem očekával, ale moje mentální i fyzické rozložení je teď optimální. A potvrdila se moje zkušenost ze začátků běhání - jakmile vyběhnete tak vaše tělo zaplaví spousta endorfinů. Proto běhání opravdu stojí za to.

V jednom blogu, který pravidelně čtu - Feld Thoughts - je hezky popsaná vnitřní versus vnější motivace. A pokud běžíte kvůli vnitřní motivaci (ať je jakákoliv) tak endorfiny fungují velmi rychle a na běhání se těšíte.

Já jsem se rozhodl, že jako další závod po několika měsících absolvuji půlmarathon na Chorvatském ostrově Hvar. Je to něco trochu jako “Zimní Blaník” co do terénu a co do počasí trochu jako pouštní běh. Tady je hezký záznam trasy - Trasa Hvar Half Marathon

Start je až odpoledne v 17:30, na kdy se očekává teplota lehce pod 30 stupňů. Chvíli mi trvala aklimatizace na horko, ale už se těším, až se rozběhneme. Počet účastníků je omezený - něco slabě přes 100, takže spíš komorní závod - Hvar Half Marathon

Převýšení je slušné - na první polovině trati po startu ze Starigrad se nastoupá 400 metrů a zbytek se běží z příjemného mírného kopečka dolů do hlavního města Hvar.

Takže uvidíme po závodě :)

1 komentář:

Tip řekl(a)...

Tak cekam cekam na zpravy po zavode a nic nevidim. :-)