úterý 26. června 2012

Pošetilá seniorka I.

http://www.montafon-arlberg-marathon.com/index.php?id=43

To je krása, že ? Člověk vidí sama sebe, kterak lehce kluše tou krásnou horskou krajinou, vlahý větřík mu ochlazuje lehce orosené čelo, nohy se sotva dotýkají země, všemi smysly vnímá tu nádheru kolem.

No nepřihlásili byste se taky? Já jsem to udělala...

Takže jaká bude realita:
Verze 1. Slunce praží jako blázen, nikde ani trocha stínu, kilometrové převýšení nebere konce, ten seběh je ještě příšernější, všichni namakaní rakouští geronti už jsou osprchovaní v cíli, jen já se tu na té výhni potácím jako zdechlina, sakra, kam jsem to vlezla. Kterej blbec dal na web závodu to zatracený naprosto nereálný video?

Verze 2. Koho napadlo jet v červenci do Rakouska, vždyť tu vždycky prší?! Motám se po bahnité cestě, klouzám po kamenech, všude jsou mraky, všichni už dávno zmizeli v dáli, nevidím na krok, bloudím v kosodřevině, deru se pořád do kopce, vůbec nevím, kudy mám jít.  Kterej blbec dal na web závodu to zatracený naprosto nereálný video?

Která verze bude správná?  To se dozvíte v dalším dílu seriálu Pošetilá seniorka. Coming soon.

1 komentář:

Tip řekl(a)...

Pristi rok jedu s Tebou, posetila seniorko! ..Teda doufam :-)